Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Vinn en plats till årets träningsupplevelse!


Träna en hel dag för Les Mills stjärnor från Nya Zeeland: Jackie Mills, Susan Renata, Gandalf Archer, Dan Cohen och Dan McDonough. Den 4:e september 2010 är både Annexet och Hovet, på Ericsson Globe-området i Stockholm bokat för detta event. I år är SUPER SATURDAY fylld av ännu mer lek, glädje, träning, upplevelse, sociala möten och utmaningar.

Vill du vinna en plats till den här otroliga upplevelsen? Allt du behöver göra står till höger i bloggen.




Les Mills erbjuder förkoreograferade pass som sex miljoner människor världen över tränar varje vecka!
Alla programmen är förkoreograferade och byts ut en gång i kvaratlet. Detta gör att deltagarna får nya utmaningar fyra gånger per år samtidigt som de vet vad som kommer att hända under passet. På det sättet vågar man ta i mer eftersom man vet vad som kommer. Man tar chansen att utmana sig själv och pressa sig lite extra. Läs gärna mer på Les Mills hemsida och ta en titt på alla videos och bli inspirerad!

Kroppen har en förmåga att vänja sig vid en viss typ av träning eller belastning så vi behöver variera för att lura kroppen till att fortsätta att prestera och för att träningen fortsatt ska ge resultat. Les Mills löser detta genom att byta ut alla program en gång i kvartalet.

Jag som friskvårdschef på Medley tycker att förkoreograferade pass är guds gåva till folket. Det blir en otrolig kvalitetssäkring då jag vet vad alla instruktörer levererar och jag vet att våra kunder får en bra, säker och effektiv träning. Alla instruktörer går regelbundet på kvartalsutbildning där nya programmet körs igenom och då en workshop hålls kring t ex en muskel, en specifik rörelse eller en viktig del i instruerandet. De blir med andra ord inspirerade och välutbildade inom sitt program. Taggade helt enkelt.

BODYPUMP – Uthållig styrka med skivstång.
BODYCOMBAT – Kampsportsinspirerad konditionsträning.
BODYATTACK – Högintensiv konditionsträning.
BODYSTEP – Konditionsträning på stepbräda.
BODYJAM – Dansinspirerad träning.
BODYBALANCE – Inspirerat från Yoga, Tai Chi och Pilates.
RPM – Konditionsträning på cykel

Läs här vad jag känner inför BODYATTACK  eller min andra drog BODYPUMP

Det roliga med alla programmen är att det faktiskt skulle kunna gå att ge kunderna en resultatgaranti. Resultatet av regelbunden träning kommer som ett brev på posten – jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar