Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Semester!


Då var semestern igång. Jag inledde den med trevligt midsommarfirande med familj och vänner på landet. Tänk att nu är jag ledig i sex (!) veckor! Oceaner av tid för reflektion och träning. Bara njuta och ladda med energi och ta alla tillfällen till aktivitet och rörelse.
Första veckan är det alltid svårt att låta bli att kolla jobbmailen. Men efter ett tag blir det mer sällan och även jag inser att jag är ledig. Men å andra sidan, genom att kolla till jobbmailen då och då minskar stressen när jag är tillbaka så det blir en win win situation.
Det viktiga är att man känner avkopplingen, att den tid jag i vanliga fall försöker pussla för att få ihop, nu är mer tillgänglig. Löprundan ligger runt hörnet när jag vill och jag behöver inte vara den som går upp och väcker tuppen på morgonen.
Jag ska fånga dagen och njuta så mycket jag bara kan. Jag ska se till att röra på mig för nu ges alla möjligheter och då gör jag ett aktivt val att ta chansen till rörelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar