Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Nedräkningen har börjat...

.....har du tagit chansen att vinna en Flowin Personal Pro ? Tänker du som många andra, att du ändå inte kommer att vinna? Redan vid den tanken har du förlorat. Varför skulle inte du ha chansen att vinna? Varför skulle du har större otur än alla andra? Tro på dig själv, tänk "jag kommer att vinna".
Om du nu inte skulle vinna har du i allafall vunnit över dina hjärnspöken - du tror på dig själv - bättre vinst finns väl inte? Kom igen nu - gör livet och tävlingen lite mer spännande - maila mig ditt bidrag nu! Hur du ska göra ser du i högra spalten.

Tro på dig själv, lev dina drömmar....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar