Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







TÄVLING - Flowin!


Har ni sett att jag har en tävling? Nu har du chansen att vinna ett eget Flowinset = sommaren är räddad! Jag har själv den ihoprullningsbara varianten och det är så underbart att rulla ut på sommaren när man har långt till en träningsanläggning. Snacka om att ha gymmet på axeln! Personal Pro är inte ihoprullningsbar men tar ingen plats om du ställer den mot en vägg eller kör in den under sängen. Obs! Den får dock inte ligga och bli ett dammigt dåligt samvete...
På Flowinmattan kan du träna din kondition, din styrka eller varför inte svänga loss med lite salsamoves? Bara fantasin sätter gränserna eller med min tävlingshjärna är det just den som sätter gränsen...vilken gräns??
Medley kör vi Flowin som bl. a gruppträningspass. Vi beskriver dem så här;


Flowin®
Funktionell träning där du jobbar med kroppen som eget motstånd Vänder sig till alla målgrupper och tar hänsyn till varje människas individuella förutsättningar och behov. Vi använder oss av en Flowinmatta samt pads för händer, fötter och knän.
Beskrivande ord: Funktionellt, styrka, roligt, effektivt, svettigt.

Oavsett vilken tävling jag är med i är jag säker på att jag ska vinna. Undrar fortfarande vart min Alfa Romeo 64 tog vägen? När jag var fem år vann jag en hel bananstock! Oj, oj, oj va jag och min kompis Therese kunde leka clownen Manne - vilken hit! När jag var lite äldre vann jag ett dykcertifikat med hotellövernattning nere i Mölle. Äntligen lärde jag mig dyka utan att hålla för näsan :-) å tur är väl det med tanke på att jag nu jobbar på Medley :-S
 
Har jag talat om att Flowinkitet är värt 1890kr? Vem kan motstå detta tillfälle? Vad har du att förlora? Just det - ingenting! Någon kommer att vinna - kommer det att bli du?
Maila ditt svar till fanny.kluft@gmail.com senast den 20 juni.

Håll tummar och tår - det kan bli du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar