Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Assumption is the mother of all fuck ups

Jag har tyvärr ingen inspiration att inspirera nu för tiden så jag bidrar med ett citat "Assumption is the mother of all fuck ups" och låter er fundera på det en stund.

Varför inspirationen tryter beror på många saker, en av dem är tid.
5.00 Klockan ringer
5.30 Styrkepass
6.30 Dusch
6.45 Jobba
15.30 Hämta barnen
laga mat, tvätta, vika tvätt, leka...
19.00 Lägga barnen
laga mat (igen), äta, slötitta på ngn serie...
22.00 sova

Nu kom jag på det! Heltidsarbetande småbarnsförälder....det är därför!
Heja alla heltidsarbetande småbarnsföräldrar!!
Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar