Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







30 kg ska bort!

Ja nu när jag är snål med inspiration kan jag tipsa alla som vill gå ner i vikt, men saknar gnistan, att följa länken med samma namn som rubriken på detta inlägg.

Det är min kollega som med en åsnas envishet och en ankas (!) målmedvetenhet bestämt sig för att 30 kg ska bort. Jisses vad duktig hon är! Än så länge har det gått 14 dagar och hon ser ut som en solstråle varje dag. Underbart!

Tack Itrim som har ett otroligt bra koncept med fokus på mat, motion och motivation - att få till en förändring som består, år efter år.

Vad går du runt och bär på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar