Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







När ångesten över att bli otränad är större än viljan att ligga kvar i sängen

Det var så jag kom upp i morse när klockan ringde 5.00. Jag blev väckt mitt i en dröm och kunde först inte alls förstå varför klockan ringde eller vilken dag det var. Sen vaknade jag till och kom ihåg att jag bestämt mig för en löptur. Jag hade en lång inre dialog med mig själv kring varför jag skulle upp före tuppen. Men min dialog ledde mig inte fram till orsaken utan helt plöstligt kände jag den. Ångesten över att riskera att bli otränad blev större än viljan att ligga kvar i sängen. Tja, alla idéer är bra utom de dåliga. Den här gav mig motivationen att stiga upp men bättre än så är den nog inte. Att man inte blir otränad av att hoppa över en träning var min hjärna på tok för trött för att komma ihåg. Löpturen var dock väldigt nice :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar