Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Test av julklapp - tummen upp!

Jag har testat bananfodral som förvisso känns lite halvporriga om man sätter på den delen av hjärnan. Men ack så bra. Inga fler brunfläckiga halvmosade bananer i träningsväskan! Dessutom finns det i rosa och lila så vem kan klaga?

Jag testade även ett runt fruktskydd. Mycket bra! Inte bara för att alla som är vana vid bananfodralen nyfiket frågar vad det är, utan även för att det är genialsikt. Ett äpple och en liten clementin fick åka ner sist barnen var på dans. Lätt att hitta i väskan, samlat på ett ställe och kletfritt! Den var lite dyrare men finns också i  v ä l  d i g t  fina färger :-)

Gå in på Coolstuff och se vad du hittar!

Snart e det jul! Å vad jag älskar julen med tillfälle att njuta av släkt och familj i flera dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar