Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Låt inte kylan stoppa dig!

Visst är argumenten för den sköna tv-soffan så många fler nu när snön ligger vit på taken och endast isbjörnen är vaken?
Trotsa snön och minusgraderna, ta på dig ett underställ under dina löparkläder och ge dig ut på en löptur. Jag lovar att det är värt varenda minut och du kommer att upptäcka att löpningen värmer din kropp.

Snön gnistrar och det känns som att springa på potatismjöl. Mjukt och skönt för benen och en skön lätt känsla i fötterna.
Faktum är att det inte är så halt. Det är som att -13 grader gör att friktionen ökar. Detta instämmer min man med och säger att just så är det. Kall snö har högre friktion än varm snö.

Ge dig 20 minuter, spring ett par kilometer sen kan du sätta dig i soffan igen. Jag lovar att den inte försvinner :-) Handen på hjärtat, hur mycket är 20 minuter av hela din dag? Det tycker jag att du är värd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar