Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Test av julklapp



Så där ja, nu är det beställt. Jag är julklappsbloggare åt coolstuff. Jag hade tänkt testa deras hanskar som man kan ha på touchtelefon. Det var dock väääldigt många som tyckte att det var intressant så de var slut på lagret. Nå väl, något som jag alltid skrattat åt och inte trott fungera är alla dessa bananskal i plast. Så nu tänkte jag överbevisa mig själv om att det funkar. No more smelly bananas i träningsväskan...hoppas jag. Jag köpte dessutom runda fodral till äpplen, druvor och clementiner, de lyckas alltid bli så där halvmotbjudande efter en dag i väskan....

Håll utkik på bloggen så ska jag inom kort ge tummen upp eller ner.

Oavsett så rekommenderar jag er att klicka på julklappsknappen till vänster. Julklappar eller gå bort present - här finns allt! Till och med det du inte visste att du behövde förrän du ser det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar