Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Ytterligare en milstolpe...

Jag arbetar hela tiden målmedvetet för att finna olika sätt till att göra Medley till den mest attraktiva arbetsgivaren för instruktörer. Ett delmål har varit att skapa ett konvent bara för våra instruktörer. Nu i lördags fick jag nypa mig i armen flera gånger då jag äntligen fick genomföra min dröm!

170 träningssugna instruktörer kom till vår anläggning i Finspång och lät sig inspireras av instruktörskollegor och "kändis"-instruktörer.
Anna, som är friskvårdsansvarig på plats, och hennes instruktörer hjälpte till hela dagen och såg till att allt flöt på som det skulle. Ett riktigt järngäng! Det går inte att misslyckas då :-)

När deltagarna kom fick de varsin träningsväska. Alla blev så otroligt glada så jag kom på mig själv att rysa av välbehag varje gång jag sa välkommen och räckte fram en väska.
Jag själv hann så klart inte gå på några pass men jag var lika glad för det. Den otroliga träningsglädje som bokstavligen lyste om alla räckte för mig och säkert ett helt år framöver. Endorfinerna susade genom lokalerna och mina mungipor var klistrade upp till öronen.

Folkbladet, Finspångs lokaltidning, kom och intervjuade och tog bilder. Läs gärna artikeln här.

Kolla in konventteamet nedan, vilket underbart gäng!


Nu är det bara att kavla upp armarna och förbereda Medleys konvent 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar