Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Åskan leder mig mot trappan...

Jag var i Antibes, Frankrike förra veckan. En morgonlöpning blev extra intressant. Jag sprang ut ur gamla stan ut mot Capen och möttes av ett åskväder...


Otroligt vackert med blixt och knall men oj vad jag är rädd för just det, det vackra i blixten och det läskiga i knallen som kommer efteråt.
Jag vände och la benen på ryggen och sprang längs med muren in i stan igen. Gissa vad jag hittade där?


En trappa! Där körde jag ett par vänder upp och ner. Jag varvade höga knän på varje trappsteg med varannat varv dubbla steg. När regndropparna började trilla ner insåg jag att löpturen var slut och sprang ett varv runt torgen och sen till bageriet. Där köpte jag frukostbrödet och skyndade hastigt hemåt igen.
När jag kom tillbaka sa min man "jag misstänkte att du skulle komma hem snabbt".

Jag tog en dusch sen åt vi en underbar frukost och begav oss sen ut på äventyr.
Havet var otroligt vackert efter att ovädret dragit förbi...

Det syns inte på bilden men havet var verkligen turkost!

Nåja, för att förstå visar jag även en underbar bild i soligt väder...



Är inte det här mumma för själen så säg? Jag kommer att leva på detta länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar