Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Visste du att...

...det tar 40 år att fylla Globen med vatten med en vanlig badrumskran.
Appropå Globen kan jag berätta om när jag var nyinflyttad till Stockholm och tog min pappas faster på en rundvisning av stan. Vi gick av i Slussen och tog vänster. Mmmm hur fel var inte det? Efter att vi gått och gått ser vi helt plötsligt Globen framför oss... :-S
Gissa om jag fick fortsatt förtroende som guide? Nej då...men det var en härligt stärkande promenad i alla fall ha ha ha

Om ni vill kan jag berätta hur jag gjorde för att komma hem från slussen med cykel. När man står nere vid vattnet ser man nämligen inte Götgatsbacken och det var den enda vägen jag visste hem...eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar