Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Det händer inte mig...?

...eller hur tänker ni där ute?
Jag har en tävling på min blogg om vatten men ingen verkar intresserad av en t-shirt nu för tiden. Nej, det så klart, om jag vill ha en t-shirt köper jag en och som dessutom passar.

Men är det verkligen t-shirten det handlar om? Eller är det att vi alla måste ta ansvar? Är vatten så självklart för dig och att bristen av den för någon annan känns så overklig att du inte bryr dig? Om vi inte har det dåliga inpå oss, är det verkligen sant då?

Eller är det bara så att du helt enkelt har detta som en hjärtefråga men rakt upp och ner inte tror att du kommer att vinna? Eftersom du vet att du inte kommer att vinna, för det gör du aldrig, är det ingen mening att ens försöka? Det var bättre för eller?

Jag hoppas att detta är en fråga som engagerar dig och att du har en gnista av hopp inom dig. Ett hopp om att vi som medmänniskor kan göra skillnad, att vi kan vara med och påverka. Att vår åsikt räknas. Även om det så bara är en droppe i det stora hela är det en droppe mer än vad många andra har.

Så handen på hjärtat, vad betyder vatten för dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar