Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Vad betyder vatten för dig?

Att vatten inte är en självklarhet för alla i världen är vi smärtsamt medvetna om. Av den anledningen valde jag för en tid sen att ta upp ämnet kopplat till träning.
Daniel på WaterAid läste min blogg, blev glad och undrade om jag ville ha en t-shirt att träna i. Klart att jag vill det! Jag passade samtidigt på att fråga om jag kunde få lotta ut en tröja eller två till mina trogna läsare. Såklart att jag fick!
Därför vill jag nu att du funderar vad vatten betyder för dig. Skriv ner ett par rader och maila mig på fanny.kluft@gmail.com och du, ta nu chansen att vinna. Chansen är väldigt stor!
Vill du vara säker på att du med några fler blir en vinnare oavsett så kan du SMS:a VATTEN till 72900 för att bidra med 50 kr till WaterAid och deras arbete! Är inte det bra så säg?

Vad väntar du på? Maila mig dina tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar