Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







En rysning av välbehag


Tänk dig att du står i Globen tillsammans med tusen andra personer. Ni är alla lika förväntansfulla och har ett gemensamt intresse. Jublet stiger i när några personer tar plats på scenen. Musiken börjar flöda ut ur högtalarna, du ryser av välbehag och det pirrar förväntansfullt i magtrakten. Du känner stämningen i hela kroppen och hjärtat börjar jobba allt fortare i takt med dina rörelser.
Nu har det börjat, passet du längtat efter att få delta på...BodyPump med kändisarna från Nya Zeeland som flugit hit för din skull.
Jag lovar att detta inte är en dag du vill missa. Ta din chans att vinna en plats av träning, lust och välbehag. Maila fyra meningar till mig på fanny.kluft@gmail.com
Jag vill att du beskriver beskriver den känsla du får när du tränar ett av alla pass som Les Mills erbjuder.
Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar