Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Tillbaka på jobbet

Då var man tillbaka på jobbet efter en lång skön ledig vecka. Satte genast igång att planera inför vår kick off som vi ska ha i augusti för alla våra 200 fasta anställda.
Imorgon ska jag testa ny musik på två av våra anläggningar (Vasalundshallen i Solna och Vilundabadet i UpplandsVäsby) för att se om jag kan finna en bra mix som passar våra tränande kunder i gymmet. Håller ni med mig om att man vill ha en bra blandning av låtar där ljudvolymen är lite lägre på morgonen för att sen öka under dagen allt eftersom kunderna strömmar in?
Just det, ni kanske inte vet vad jag jobbar med? Jag jobbar som friskvårdschef på Medley. Vi driver bad och friskvårdsanläggningar i Sverige. I sommar har vi 27 anläggningar i 16 kommuner. :-)
Ett drömjobb för en Hälsopedagog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar