Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Jag är för gammal för att börja träna!

Det är heller ingen ursäkt ;-)
Studier har visat att 90-åringar kan öka så väl styrka som kondition.
Så om du fortfarande söker efter rätt träningsform för dig - ge inte upp. När du hittar den finns alla möjligheter till att investera i din framtid och din hälsa.
Alla ni som redan är bitna av träning, kom ihåg att vara målfokuserad, variera träningen, ladda med bra energi och kom ihåg syftet. På så sätt kommer din kropp att hålla länge och må som en prins/prinsessa!

Det är aldrig för sent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar