Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Kom ihåg att belöna dig!

Har du ett stort mål framför dig med delmål på vägen? Då vill jag påminna dig om att belöna dig utmed resans gång. När du når ett delmål eller ditt stora mål kan du fira med en bio, gå och klippa dig, köpa en ny pulsklocka eller något annat skoj som får dig att må bra. Jag tror att det är viktigt att fira sina framsteg för att ha en morot och kunna hålla ett positivt tänkande.
Jag klippte mig igår, inte för att jag nått ett mål utanför att jag hade fem centimeters utväxt. :-)
Dessutom har jag världens bästa frisör på Satch i Haninge. När man ska gå till frissan får man alltid frågan om hur man ska klippa sig. Mitt svar blir alltid att det har jag ingen aning om men det vet min frisör! Det är ju hon som är proffset och då blir det bäst om jag låter henne bestämma. Så jag sätter mig i stolen, hon färgar och klipper utifrån en plan hon fnulat på länge. 2 1/2 timmar senare är vi klara och jag konstaterar att hon återigen har lyckats skapa en frisyr som jag vet att jag kommer att trivas i.Väl på jobbet brukar många hoppfullt fråga om min frisör möjligtvis jobbar i närheten. Ja, om man bor i Haningen :-) eller så gör man helt enkelt som jag, tar sig dit oavsett antalet mil. 
Sveriges frisörsalonger skulle må bra av att ha en Jenny hos sig. Då skulle de kunna lämna 100% nöjd garanti för det är exakt det jag blir. 100% nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar