Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Tack!

Över tusen sidvisningar och 300 unika besökare sen 22 mars!! Tjohoo! Tack alla för att ni läser! Fortsätt att läsa! Mitt mål är att skriva minst ett inlägg om dagen så ta för vana att kolla in min blogg innan du startar upp datorn för dagens arbete.
Jag är i Göteborg på MBM vilket är otroligt givande och kul. Kvällen (eller natten) slutade runt fyra i morse...gött att få känna på det livet en gång ibland (med betoning på ibland för man blir väldigt trött...).
Nu ska jag äta en härlig hotellfrukost med massor av ägg i olika variationer och sen är det dax att få träffa fler inspirerande människor.
Hoppas att du får en härlig dag på jobbet och känner som jag - va härligt det är med fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar