Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Simning - träning i världsklass

Simning är en effektiv konditionsträning i klass med löpningen. Du får även perfekt styrketräning då varje rörelse ger motstånd i vattnet. De flesta musklerna engageras i kroppen och simning är en motionsform du kan ägna dig åt hela livet och anpassa till den nivån du ligger på. Eftersom vattnet bär kroppen får du inga onödiga påfrestande belastningar vilket ger en låg skaderisk men även ger möjlighet till fortsatt aktivitet vid exempelvis en skada.

För att få ut det mesta av din konditionsträning kan du ägnar mesta tiden åt den simteknik du kan bäst. På så sätt får du ut mest av träningen och kan trötta ut dig rejält.

Simning går att lägga upp som löpträningen. Antingen kan du träna uthållighet genom att simma många längder eller köra intervallträning genom att simma tre längder snabbt och en längd i lugnare tempo osv. så länge du orkar.
Vem kan motstå konditionträning när du får styrka på köpet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar