Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Nära och kära en energikälla

Du kan sätta olika mål. Jag har främst pratat om mål med sin träning eller ett förändrat förhållande till sitt kostintag. Du kan sätta mål på jobbet eller i din vardag. Du kan också ha olika saker att se fram emot t ex semestern i sommar, weekendresan till Paris eller något annat roligt.
Jag har pratat om att ladda med energi i form av kost men det finns ju annan energi också. Som att se fram emot något eller få uppleva en framgång eller likande.
Jag har under flera månader sett fram emot den här helgen. I går kom nämligen min kära barndomsvän med familj och de stannar hela helgen. Vi ska leka med barnen ute i trädgården, dricka en kopp kaffe i solen och grilla en god köttbit ikväll. Prata om livet, vardagen och träningen. Njuta av varandras sällskap och skratt åt gamla minnen.
Att se fram emot den här helgen har gett mig massor av energi under våren och kommer att ge mig energi framöver. För vad är bättre i livet än att vara omgiven av familj och vänner?
Nu ska jag ut i solen och njuta av att ha min kära vän hos mig och känna energin fyllas på för varje sekund vi har tillsammans.
Carpe diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar