Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Hur behåller jag träningssuget?

Variera din träning över en längre tid. Öka gradvis styrka och hastighet under träningen så att du hela tiden får bättre resultat. Förläng löprundan eller lägg till någon vikt i gymmet. Detta för att kroppen inte ska vänja sig utan ständigt måste anpassa sig och bli starkare, snabbare, smidigare. Testa nya pass eller ta en simtur.

Sätt upp mål för året med delmål som en morot på vägen.. Försök att skriva så utförliga och tydliga mål som möjligt för att kunna mäta dina resultat

Träning ska vara roligt och lustfyllt! Välj en aktivitet som du tycker är rolig. Om du inte har träningsuget en dag kan en skön promenad vara ett bra alternativ eller helt kravlöst besöka gymmet eller simbassängen. Det viktiga är att du rör på dig.

Skriv ner vad och hur du har tränat i en träningsdagbok, anlita en personlig tränare, eller träna pass på bestämda tider för att vara mer säker på att träningen verkligen blir av.

Kom ihåg att ladda med energi jämnt fördelat under dagen, anpassat efter dina träningspass.
Glöm inte bort att berömma och belöna dig själv. Gör något du inte gör i vanliga fall och njut av dina nyuppnådda mål.

1 kommentar:

  1. Åhhhh, tänk när träningen var så där!
    Idag är det "fånga sekunden" när barnen sover, eller det ges en timme över på jobbet eller man inte ska fylla pannan med ved. Snabbt iväg.
    Roligt, ja alltid efter. Men under passet, grisigt, gråt, smärta, kampen mot hjärnan. Träningsdagboken, fanns förr, men hinner inte numer. Energin=det blir det det blir och förhoppningsvis räcker det, annars massor av godis;-) Men som du skriver första delen det stämmer för mig, alltid nytt, aldrig vänja kroppen utan utmana.
    Målen?
    Jo att kunna äta gott, jämnt och se bra ut naken som Jonas Colting skulle sagt det.

    SvaraRadera