Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Måste träningen göra ont & tungan hänga i backen för att ge resultat?

Nej. Det räcker att din konditionsträning känns lätt ansträngande och att styrketräningen känns jobbig för att du ska få resultat. Det absolut viktigaste är att du funderar på vad du gör idag. Om du t ex promenrar en gång i veckan och ökar på det till två gånger i veckan - då har du ökat din träning med 100%. Om du går runt sjön på 25 minuter och bestämmer dig för att du ska gå runt på 22 min, då lovar jag dig att du får ännu större effekt på din kondition än tidigare.
Kroppen har lätt att vänja sig vid en belsatning. Överraska kroppen med att variera aktiviteterna och gå ibland på plan mark, ibland i sand och kanske backig terräng, du kommer att märka skillnaden. Vet du vad? Vi pratar fortfarande bara om dig och dina aktiviteter, kom ihåg det. För att du ska förbättra din träning ska du jämföra med dig själv, ingen annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar