Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Dygnet har 24 timmar, en vecka är en vecka och en månad är fortfarande en månad.

Med detta vill jag påminna om att du ska ta tid på dig. Rom byggdes inte över en dag och en förändring kräver tid. Oavsett om du vill gå ner i vikt, upp i vikt, bli starkare eller öka konditionen. Förändring TAR tid. Först kanske du måste öva in ett nytt beteende och ett annorlunda tankesätt. Sen ska du göra plats i din kalender för aktiviteter som leder till måluppfyllelse. Mål som Du bestämt och som DU kan påverka. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...eller rättare sagt det finns bara du och dina tankar och din inställning oavsett regn, sol eller hurtbullar till jobbarkompisar. Du och ditt mål - ditt val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar