Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Ögonen i kors ger bra träning till dig?

Det där lät väl finurligt va? Just nu håller vi på att skapa alla våra gruppträningsscheman för sommaren. Vi brukar köra på för fullt under våren för att trappa ner från v 20 fram till midsommar då vi trappar ner ytterligare på antalet pass. I augusti börjar vi sakta men säkert öka på antalet för att från v 36 köra fullt ut fram till jul då vi drar ner lite grann igen. Under högsäsong erbjuder vi totalt 557 pass i veckan. Det blir en del att korrekturläsa och då går ögonen i kors.
När jag korrekturläser tittar jag alltid först på hur beläggningen varit tidigare, jag tittar sen att det är rättstavade namn på passen, att våra gemensamma passbeskrivningar används och att det finns ett flöde i schmat utifrån olika målgrupper. Allt för att kunna leva upp till "Bad och motion för alla".
Vi försöker alltid ha någon form av nyhet på någon anläggning. På www.medley.se/linkopingsimhall kommer vi t ex erbjuda uteträning. Hur härligt låter inte det?
Jag har otroligt duktiga gruppträningsansvariga på alla våra anläggningar vilket gör korrekturläsningen till en fröjd. Ordning och reda och hög beläggning på passen. Kunderna röstar med fötterna så jag hoppas att det betyder att våra kunder är nöjda med utbudet som erbjuds.
Vad gillar du för pass? Skriv gärna i kommentarer och berätta hur ditt drömgruppträningsschema ser ut om du får välja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar