Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Min vardag

Som ni kanske har sett har jag en liten undersökning på min blogg där jag frågar om vad ni vill läsa. Klart att det är kul att skriva men det är ju för er jag skriver och då vill jag att det blir ämnen som ni faktiskt vill läsa om och om igen. :-)

Ett alternativ är min vardag, eller varadg som det råkade bli :-S och det är väl just det som symboliserar en småbarnsförälders vardag. Det går lite snabbt ibland, lite småstressigt.

Klockan ringer kl 5.00, jag hoppar ur sängen (är faktiskt morgonpigg), gör mig i ordning och åker till jobbet. På jobbet börjar jag numera med att lägga in ett inlägg i bloggen så att jag vet att ni har något att läsa när ni vaknar ;-), äter två ägg och stämplar sen in mig på jobbet och börjar min arbetsdag.

Som jag nämnt tidigare jobbar jag som friskvårdschef på Medley. Vi driver bad – och friskvårdsanläggningar i Sverige och har från i sommar 27 anläggningar i 16 kommuner. Mitt ansvar är gruppträning och gym och allt vad det innebär. Vad innebörden är tar flera sidor att beskriva men jag kan sammanfatta med att det är otroligt kul. Om ni vill veta mer om det får ni aktivt skriva det i kommentarfältet eller rösta i min undersökning.

När arbetsdagen slutar passar jag på att ta en löprunda (om jag inte simmar eller springer på morgonen innan jobbet) , hämtar mina små fyraåringar på dagis, gungar eller cyklar, går hem och läser böcker och leker, fixar middag till barnen, myser, nattar barn och fixar middag till mig och min man (vi hjälps åt så klart).Förbereder text till bloggen samtidigt som vi slötittar på tv och runt 22 hoppar jag i sängen.

Så här är det dag ut å dag in med inslag av att jag ibland lämnar på dagis eller är ute och reser till någon av alla våra anläggningar. Med andra ord, en helt vanlig vardag för en småbarnsförälder…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar