Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Måste man inte träna varje dag för att det ska ge något?

Nej det behöver du inte. Se till att ha lite smygmotion i vardagen genom att hoppa av en busshållplats tidigare, ta trappan istället för hissen, ställ dina pärmar långt från ditt skrivbord så att du måste resa på dig oftare, om du har möjlighet att växla arbetshöjd kan du höja skrivbordet och stå upp och jobba. Till detta lägger du t ex rask promenad två till tre gånger per vecka (med rask promenad menas att du blir lite varm på ryggen men du kan fortfarande föra en konversation).
Det viktiga är att du funderar på vad du gör idag och lägger på aktivitet utifrån det. Om du inte promenerar alls idag och lägger till en promenad en gång per vecka har du ökat med 100%
Aha...något att tänka på...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar