Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Redan på blåkulla!

Jag tog kvasten och åkte tidigt till blåkulla. Sitter nu ute i sommarstugan och njuter av ledighet men funderar lite på om vårkänslorna inte blir lite starkare om bara all snö försvann? Jag såg framför mig att jag skulle stiga upp tidigt, snöra på mig löparskorna och ut och ta en morgontur på bar grusväg, njuta av fågelkvitter och känna hur kroppen sakta men säkert vaknar till liv.
Nu blir det en tur med snömodd och lera...på med platspåsar på fötterna i skorna... jag tror faktiskt att jag väntar på att solen värmer marken och springer på eftermiddagen, då kanske det finns lite mer barmark att springa på.
Appropå sommarstuga, i Stockholm säger man att man åker till landet. Det blir ju jättekonstigt, jag ÄR ju från landet. I min lilla by i småland, Furuby, hade vi en kiosk öppen mellan Kl. 15-16 på lördagar. Gissa om kön var lång! Kiosken var som tur var även öppen när det var fotbollsmatch så alla barnen var väldigt intresserade av fotboll. :-S Å andra sidan var Furubybarnens tänder välkända. Inga hål där inte, själv fick jag mitt första hål när jag var 29 år, höggravid och med en kost som innehöll en obligatorisk kexchoklad per dag....he he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar