Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Min träningskompis!



Här är den, min trogna vän som fått mig att älska löpning! Jag har alltid tyckt att det varit dötrist att springa men med den här har jag koll på puls, fart och sträcka. Jag kan ladda upp på nätet och se mina löprundor i skogen i småland, på vägarna i Danderyd eller från semestern i Spanien. Så coolt! http://www.garmin.com/
Om jag ger mig ut en dag och känner att energin börjar tryta lyckas jag pressa mig några hundra meter eller kilometer extra bara för att komma upp till en mil eller ett jämnt kilometertal, så lättlurad är jag!
Ibland stänger av gps-funktionen och sover med klockan. Varför i hela fridens namn då? Jo, då har jag chans att logga min vilopuls! Att sänka vilopulsen är ett av mina mål med träningen. Sist jag kollade låg jag på 37 men det vill jag kolla en gång till innan jag känner att jag kan le extra brett när jag vaknar på morgonen, då har jag nått målet att komma under 40. Tjohoo! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar