Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Ibland vill vi ha olika stöd...

I morse hade jag beställt plusgrader men glömde att beställa snöfritt. När jag kom ut på min morgonrunda fick jag automatisk vätskepåfyllning i form av snöflingor på tungan vid varje inandning. Nu kanske ni tror att jag springer med tungan hängande ut ur munnen...det har jag förvisso lust till ibland men just idag snöade det rakt mot mig :-)
När jag sprang kom jag att tänka på vad skönt det är att jag har en så bra sport bh. En sport bh ska vara elastisk i sidled men helt stum i själva skumprörelsen. (Killar ni kan fortsätta läsa ifall ni vill köpa detta i present till någon tjej) Testa på din sport bh genom att ta tag i resårdelskanten och i kanten på urringningen och se om du kan dra "isär" tyget. Det ska knappt gå. Om du kan dra kan du räkna med att bysten rör sig i samma takt som du springer och det kan i längden bli rätt obekvämt (oavsett storlek inbillar jag mig...?).
Nå väl, bifogar en bild på min favorit bh från casall http://www.casall.se/. Jag har haft min i flera år och tränar och tvättar, tränar och tvättar och ändå är den som ny!
Håll till godo :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar