Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Använd snön som träningsredskap

Nu när vi har så mycket snö finns inga ursäkter att inte röra på oss. Skotta snö för fulla muggar! Vet du vilken bra träning det är? Ta på dig träningskläderna nästa gång du ska ut och skotta snö och se det som ett träningspass.

Jag skottar för glatta livet och har senaste två veckorna säkert fått 15 timmar gratisträning genom att skotta snö! Jag är helt slut och genomsvett efter två timmars skottning, är inte det träning så säg?

Jag har i vanlig ordning testat att använda barnen som redskap i träningen. Ett barn på sparken och ett på släp i en pulka. Sen är det bara att sparka på i raksträckorna och springa upp för backarna. Barnen tjuter, jag flåsar och när vikommer hem är vi alla rosiga om kinderna :-)

Vad är ditt bästa träningstips i snön?

Maila mig ditt tips på fanny.kluft@gmail.com
De fem bästa tipsen belönas med två svettband från Les Mills (den träningen du ska vara med på när du inte skottar snö) :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar