Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Nu är våren kommen...?

Fåglarna kvittrade, solen bländade mig i ögonen och gruset krasade under fötterna. Våren är kommen och min löprunda var som en dans på rosor. Lugn och skön andhämtning i 6 km. Om jag bara hade haft min bästa kompis Garmin Fore runner 405 hade jag lätt sprungit en mil...men nu gick jag på tiden istället och ska jag springa en mil vill jag gärna logga det :-)
Vaknade i morse och möttes av dis och moln som sakta men säkert blev blåst och snö. Det finns inget dåligt väder...men va skönt att jag har min löprunda avklarad!

En sak vill jag dela med mig, igår när jag skulle ut och springa kände jag efter trettioåtta gånger om jag kanske var lite trött? Kanske skulle soffan kännas bättre? Jag slog bort tankarna och gick som en robot och tog på träningskläderna, slutade fundera på om jag hade ett val och väl ute kom belöningen - hur kan jag inte vilja det här tänkte jag när allt var som en dans på rosor?
Så dagens tips är att inte känna efter så mycket, ta på kläderna och ge dig ut i tio minuter. Väl ute blir det lätt tjugo eller trettio minuter och glädjen av att övervunnit latmasken när duschens strålar sköljer över ansiktet är obetalbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar