Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Går du på känsla och förnuft?


Genom  att använda sin känsla och sitt sunda förnuft kommer man långt. Ta till exempel alla dessa bantningskurer som snart kommer manglas ut i alla tidningar inför bikinisäsongen. Gå ner 7 kg på två veckor!
Det låter väl lite för bra för att vara sant? Exakt och då är det så viktigt att ha sitt sunda förnuft att lita på. Gå inte på det tidningarna skriver när du känner att detta kan väl ändå inte stämma, kan det verkligen vara så bra?
Klart att du kanske skulle kunna gå ner 7 kilo på två veckor men frågan är vad som händer i kroppen, hur du mår och vad som händer efter de här två veckorna.
Jag tänkte använda mars månad till att dela med mig av min syn och kunskap kring det här. Jag vill att du ska stå rustad inför tidningarnas fokusering på beach 2010 och känna att du kan lita på din känsla och ditt sunda förnuft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar