Fanny Klüft Selection

Fanny Klüft Selection - vad är det?
När jag startade mitt företag 19 år gammal ville jag att det skulle heta TOP SELECTION. Nu var det tydligen redan taget av mtv...så det fick kort och gott bli Fanny Klüft Selection :-) mitt eget lilla företag som jag tänkte frälsa hela världen med...







Hur du använder en våg



Ja detta är garanterat ett bra sätt. Bara en våg säger nämligen ingenting om din vikt - så länge du tränar. Vågen har ingen aning om hur mycket muskler du har på kroppen och muskler väger mer än fett.
Det bästa för att ha koll på sin kropp är en kombination av en våg tillsammans med ett måttband som du mäter dig med.
Om du t ex börjat träna kan du känna att kläderna blir större men vågen vägrar tjurigt att flytta på sig. Istället för att bli deppig över det (om du nu vill gå ner i vikt så klart) vet du nu att du kan strunta i vågen. Mät och väg dig varannan vecka och mät t ex midja, rumpa, lår, överarm - mät på samma ställe varje gång.
Nu kommer du få bekräftat att (ja) det är sant - dina kläder har blivit större! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar